Dans är min vardag, mitt allt, jag älskar dans !!

Heii


Imorse råkade jag vakna försent , första gången denna terminen.. ajaj inte bra missade vår första religionslektion. Men sen hade vi dans med anja , fy fan kul det var. Lite svårt men det är kanske inte så konstigt i o med att det var första lektionen med helt nya grejer. Älskar Anja för hon är alltid så rolig och har så mkt för sej som man inte kan hålla sig från skratt åt :D Jag älskar dans !!


Var på bio med ett par st. från jobbet idag ju :D Vi tittade på filmen Prinsessan. Det var förhansvisning. Den var faktiskt helt okej. Där var ngra skratt, men jag gillar inte svenska filmen så värst jättemkt , gillar mer animerat och tecknat , i know im a big baby !! And i love it :P

Nu ska jag se So you think you can dance finalen ,!!  <3 Det ska bli kul att se :D


Kommentarer
Postat av: Laila♥

Snyggt där =)

2009-09-03 @ 01:22:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: bavve amin

checka min blogg, fresheesht där ute!

2009-09-03 @ 15:19:54
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0