ååå denna natt !!!

God kväll , !!


Ska om en ung. en halvtimme åka iväg till jobbet. Känns som att jag bara vill gå och lägga mig nu. Jag är så trött i huvudet och har ont i halsen, huvudet och hela kroppen. Var precis på fest hemma hos pappa&barbro som fyllt 50 år. Grattis till dem.!! Hög musik och huvudvärk är ingen bra mix , men får hoppas att det går över.

Förväntar mig slavigt mkt folk på jobbet idag , och mkt mkt mkt att göra !! :( löning och alla är ute och vill ha mat på slutet av sin utekväll. Men jag får stå ut, det är bara att gilla läget helt enkelt. Jag väntar bara på att få sluta skolan sen är det dags att förverkliga mina riktiga drömmar. Perfekta blandningen hade varit balettakademien och makeup artist tillsammans i en liten veva. Det är min två högsta prioriteringar över vad jag vill bli och göra med mitt liv. Jag hoppas att jag får göra det. Vi får vell se vart dagarna tar mig. Vem vet jag kanske flyttar till USA, blir medborgare och blir president, :P nej skämt och sido!!  Man vet aldrig vart världen tar en !!! men drömmar kan man alltid ha ..


Hoppas att alla har en trevlig lördagskväll. Trevligare än mig, för denna dagen förbereder jag mig på det värsta. Buhu!!" :(




God natt till alla er som får sova inatt,!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0