God kväll :D

Nu är det äntligen lov och jag tänker njuta som in i bomben av denna veckan , har jobbat nu hur många helger i rad som helst och jag behöver lite tid , ska ju jobba i helgen igen. Duktig sandy !!"


Idag har jag fått massor av saker gjorda. Ja igår också förresten , jag städade mitt rum så det blev fint fint fint !! Idag vaknade jag upp med min älskling , vi gick upp och satt oss lite vid tvn innan vi skulle äta. Sen gjorde vi oss i ordning för att jag skulle köra baby till jobb. Efter att jag lämnat av honom så körde jag en sväng till familia och tittade runder lite i affärer, fick med mig två tröjor och en gosig halsduk, hem !


2 randiga tröjor och en mysig halsduk. Kan behövas nu när det är så kallt ute!! =)


Efter att jag kom hem så städade jag min bil , hämtade syrrans kille på hans jobb och åkte iväg och tvättade bilen!! Så bra och duktig man känner sig när man får så mycket gjort under dagen...


Ha en bra kväll !!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0