Ge mig värme...

God kväll !!

Sitter nästan och hackar tänderna av kyla här på mitt rum. Har värmen på högsta men det blir inte varmt endån. :/ Vi har jättetunna fönster så det spelar ingen roll om vi har värme på eller ej. Får bunkra upp mig med massor av kläder och filtar. Men det är också lite mysigt nu när det är så kallt och mörkt , krypa upp i soffan med en filt och lite tända ljus. :)


Idag har jag varit med min storasyster. Har varit på massa olika ställen. Hon kom hit imorse vid 12 tiden tror jag klockan var. Då åkte vi iväg och tankade och tvättade hennes bil för mina poletter som blev över för igår. Sen körde vi till Polisen för att hon ska ha ett pass. Hon ska åka utomlands snart den grisen...!! Sen körde vi ut till familia idag igen och gick runder lite, för mig blev det bara fönstershopping. Handlade ju igår.! Påvägen hem fick syrran syn på flowerteam så det blev en sväng inom där med , hon fick med sej två jättefina blommor. Sen körde vi hem hit och jag lämnades här.  Tog en sväng med vovvarna , sen fick det bli ordning i min garderob. Jag är så sjukt duktig på att stöka ner med kläder. Men nu är det fiint. ;)


Jag idag :D men min nya fina tröja och nya halsduken !!


Mina kaktusar vill också värma sig ;)


Ha en bra kväll !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0