Finns boken ?

Hej ...


sitter just nu och tittar på en massa bilar på blocket, det blev alltså ingen bubblis i fredags. Synd men det kommer fler chanser. Nu har mamma funderat över andra bilar också än bubblis men jag tänker fortsätta vara påstridig att jag vill ha en liten bubbeltrubbel. Så fiina!!" Men sen har hon tittat på en annan bil också och den kan man säga är lite av dem större modellerna och det gillar jag också ju. Kanske ska vi till Eslöv imon och titta på en bil och där har dem också My crush : Hummertruck !! gahh ska fråga om jag får lov att sitta i den ;) man får nöja sig med den hihi!  den andra lilla bubblisen är i Växjö så det blir kanske många små familjeutflykter. Vi får se !!


----------------------------------------------------------------------------------------------


Varför gör hjärtat så ont ibland ! Det är ju inte i hjärtat man har sin kärlek i utan i hjärnan. Men det kanske inte stämmer det kanske är i hjärtat endån. Det tror jag !! Av saknad får man ont i hela kroppen och när man är ledsen får man ont i magen. Vrf är det så ? hur kan man få ont på olika delar av dessa sakerna !!

Just nu har jag ont i både huvudet, hjärtat, kroppen, och magen.. Av allt , tankar , kärlek och saknad..


Vem sa att kärleken skulle vara enkel ?! Utan problem i livet hade det nog sett ganska tråkigt ut! Det är meningen att man ska lära sig av sina misstag och sina problem. Att man ska växa till en större människa av allt man går igenom. Man ska bli vuxen och ta ansvar för sina handlingar och försöka fixa utmaningar på rätt sätt. Men vad är rätt sätt.! Det finns nog ingen på vår planet som kan säga vad som är rätt och fel. Vem är det som har skrivit reglerna för hur vi ska leva och vara !? finns det rätt och fel !? Vad är i så fall rätt och vad är i så fall fel?! Det är samma som ordet Normal. Vad är normalt?  Man måste lära sig att glömma och förlåta man ska inte vara långsint.. man ska ge en människa chanser ifall dem menar att det kan ge ngt bra, om det känns rätt!!"   Jag skulle vilja ha fatt på boken med hur man ska leva som människa hur man ska vara för att det ska gå bra för en.. Eller väljer man allt själv?   Ödet, eller ? 


Jag ska förändra ngt som jag tror kan gå bra !! Har jag rätt att få chansen då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0