Det känns som fredag !!

Hejsan hoppsan :D


Idag vaknade jag skönt hemma i min mysiga soffa, men en liten mysvovve som ville att jag skulle vakna. Sen gick jag upp och åt lite frukost.  Sen hjälpte jag mamma med lite grejer. Kvart i tre hämtade jag syrran på hennes jobb , körde och pantade mina flaskor och burkar. Köpte lite goda grejer och körde hem till mig. Vi skulle färga mitt hår men då helt plötsligt kom det en gubbe som skulle spola vårat avlopp. Och jag säger bara " stoppa inget i toaletten som du inte ska behöva skämmas för sen när spolningsfirman kommer" !! Mer än så får ni inte veta :P bara ett litet råd. :) hahah **

Efter han var klar och stuckit så satt vi i färg i mitt hår ,(utväxten) Som var helt hemsk!! Det blev bra, lite smågult men det fixar jag lätt bort med silvershampoo. Men annars blev det jättebra. Sen fixade jag till mig och tog bilen och körde hem hit till min älskling. Vi har tittat tv och ätit lite , nu ska vi titta mer tv , väntar bara på att han ska bli klar i duschen.  


Det känns verkligen som fredag idag !? Undra hur och varför man känner så att det är en annan dag! Jag menar hur kan man känna vilken dag det är. Hur känns en onsdag tex, hur kan man säga hur en specifik dag känns !? Ngn som vet , knepiga grejer det dära :D Har du ett svar så svara gärna ;) hahah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0