Ååå underbart...

Alo :D

Idag har jag bara haft en ensamkväll hemma för mig själv. Jag har bara gottat ner mig i soffan och kollat tv och halvslumrat imellanåt. Jag tittade på Singing bee celeb och sen blrv det lite körslaget. Har också suttit och slösurfat en massor på olika sidor. Jag har bland annat hittat en klänning som jag ska ha på min student tror jag och skulle klickat hem men det blev ngt fel. Ska testa imorgon igen , kan vara mitt dumma internet som spökar. Fick nästan hjärtklappning när jag såg den , jag sa den ska jag ha :) Gillar när jag faller så för saker för då är jag fast bestämd på att jag ska ha det. Och det ska jag , ska jag inte ha den till studenten ska jag ha den endån.. Blir kanske lite lång tid att gå och vänta på att få ha den på sig när den hänger i garderoben och skriker efter en. Vi får vell se. Har även tittat på massor med skor. Jag är helt galen. Det nalkas ju faktiskt lön om ett par dagar. :) Rooooligt!!

Nu ska jag snart ge mig & gå och lägga mig. Ska jobba imorgon , inget långt pass men är bra att vara någorlunda utvilad endån. Vill bli kvitt min dumma förkylning nu. Har inte orkat skriva eller ngt alls typ för min dumma förkylning. Tråkigt, men jag ska ge mig attans på att jag ska bli frisk igen :P


Godnatt kära vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0