Var det ett tecken ?

 Hejsan,


Sitter här med min baby och tittar på singing bee. Ska snart äta laga lite mat, Väntar också på att bebbans mr x ska komma, han har med sej lite öl + att han ska köra mej så att jag kan köpa lite godis, ett måste på en lördagskväll.

Igår var jag med baby, emma och dölle. Vi var i bjuv och spelade ölbrännboll. Det var kul faktiskt, senare på kvällen gick vi hem till dölle och drack lite och lyssnade på musik, sjöng och dansade. Emma njöt av mina sånger och spelet på gitarren. Vid ung, tio i ett tiden drog vi oss hem till baby som skulle hämta lite grejer innan vi skulle ta tåget till helsingborg. Påväg ner till stationen i bjuv träffade vi på en liten kisse, en liten kisse. Jag och emma förökte få katten att komma till oss men den ville inte riktigt. Det tog ett tag sen kom den. Vi stog och gulla med katten ett tag sen så skulle vi gå vidare, men katten ville verkligen inte låta oss gå bortåt så den gick framför oss runt bena hela vägen ner till stationen, jag fick lite smått ångest eftersom att jag tror på skyddsänglar. Kanske var det ett tecken på att vi inte skulle åka in till helsingborg.  Det var jättekonstigt, för gick vi åt andra så gick den inte efter mer. Ingen av oss hade sett en katt hålal på så innan, så vi blev lite smått skrajja. Kunde det varit ett tecken ? vem vet ......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0