Nystädat och snart mat pågång!!

Oj vad det låter som att jag bor själv , på mina rubriker!!  Men det är ungefär så det är just nu, alla är på sina olika håll. Jag har ju varit hemma från skolan idag så jag har haft tid att städa osv. tänka på vad jag var sugen att käka ikväll. Jag fick stå för maten igår och likaså idag, Igår gjorde jag wok, med nudlar, kyckling och wokgrönsaker. Idag blir det kycklingfile med kroketter och grekisk sallad. Jag tycker det är kul att laga mat, så jag gör hellre det än att bara sitta och titta på tv. Det är bra också för då kan jag bestämma vad som skulle ätas så syrran blir illa tvungen att äta det jag vill ha ;P

Imon är det skola för min del, börjar 9.15 på kärnan, 2 tjejer i min klass ska ha lektionen så vi ska vara där nere, och vad vi ska göra där har jag inte en aning om. Sen har vi håla så får vell se vad vi kan hitta på då ?


Nybäddad säng
Min fina nybäddade säng!! Ska bli så skönt att nanna ikväll !! :)

Förresten idag är det 18 dagar kvar tills vi flyttar , det ska bli så underbart skönt. Att få större rum, nu är det som att bo i en liten liten låda med säng och inget mer. När vi flyttar ska jag få två rum som jag ska slå ut väggen mellan, så det kmr bli större. Ska kunna få in både säng och soffa och en massor. Ahh ska bli så kul att måla om, pyssla med allt smått, sätta upp nya gardiner och en massa till. Och att mina små vovvisar får en trädgård :D längtar att få se deras reaktion när dem springer in i huset. Det ända som kommer saknas är mina syskon, det kmr bli tomt och ensamt, Fast miki kommer ju hem i sommar. Men har alltid haft dem kring mej så det kommer kännas konstigt att helt plötsligt vara ensam :( Men jag kan ju hälsa på hos bebban och miki med.. Och dem hos mej!!

Nu ska jag laga mat !! Ha en bra kväll alla.......




Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0