Löst styre eller ?

Hej hej ,
har nyss kommit hem efter skolan , jätteskönt!! Har fått gå hem från skolan idag med min cykel, styret är löst och jag har inte en aning om hur det blev det. Fanskap, jag älskar att cykla !!

Började dagen med att cykla till kärnan. 3 tjejer i klassen hade tipsrunda om typ fattigdom. Sen efter det hade vi håla i ung. 3 timmar, vi satt kvar där på en bänk ett ganska bra tag innan vi cyklade tillsbaka till skolan och käkade. Idag hade vi jazz med Jessica, det var jättekul!! Sen kultur & idehistoria i typ 10 minuter sen slutade vi. Jag tog min trasiga lilla cykel och gick ner till Nordeà för att fixa en dosa osv. Duktiga jag !!


Nu ska jag slänga mej in i duschen för att sedan åka ut till bjuv och spela ölbrännboll med baby och hans kompisar, Det ska bli kul , Nej duschen nu !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0