Länge länge sen !

Hej!

Oj vad längesen jag skrev,! Kanske ska försöka ta tag i bloggandet och skriva lite mer. Men  vart hittar man sin inspiration? Ibland känns det tröttsamt att bara sitta och skriva vad man har gjort om dagarna. Men jag tror att åtminstone nu när man  har mycket saker framför sej så blir det lättare att ha något att skriva om.

Idag har jag varit hemma från skolan, vaknade upp med en hemskt migrän. Gick upp tog en tablett, sjukanmälde mej och gick och la mej i sängen på direkten igen. Känns inte bra att vara borta från skolan. Men med migrän skulle jag aldrig få för mej att gå till skolan med. Lite snuvig eller ont i magen kan man stå ut med. Sitter och väntar på att detta hemska regnovädret ska lugna ner sig lite, måste ut med vovvarna. Man får ju dra dem ut genom dörren när det ösregnar ute för att dem inte vill gå ut. Sen ska jag äta frukost eller vad man kallar det såhär sent.


psst. Idag har jag fixat en lite sen present till min syster Bebban, tror hon kommer bli väldans glad !!!! ;P
Kolla in hennes blogg , hon skriver antagligen om det sen när hon fått det !! Och jag med såklart :D


Som sagt , ska försöka ta tag i mitt skrivande nu, jag lovar!



Take care //Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0