Intensivt pluggande och dansande !

Hej hej ,

dessa sista dagarna har varit väldigt intensivt innehållande plugg .... mkt mkt mkt plugg !! Men det känns bra eftersom att jag har fått klart mkt arbeten och såvidare , nu har jag bara kvar mitt engelska prov som jag måste skriva ner ngra kapitel på svenksa från engelska boken Blink , sen har jag prov i dräkthistoria i kultur & idehistoria , usch så tråkigt , men gud vad skönt det kommer kännas att sluta skolan och veta om att jag har gjort allt detta. Brukar vanligtvis inte bli klar med något i tid!!

Idag har jag haft en hel dag med bara dans , kul men jobbigt med! Är klara med alla danser till skolavslutningen och det känns väldigt bra , förutom att det har tendens till att bli väldigt dålig stämning i klassen och att folk blir lite negativa , ni vet alla vill ha sina viljor fram ! Lite tråkigt men det blir väl bättre. Älskar dans ändån :D



En fin bild från Improvisation & komposition idag, lite försmak till skolavslutningen!


Väldigt roligt att dansa med masker. Det ger en väldig effekt.!!
 
Den 10:e Juni ska vi visa upp detta för släkt och vänner på skolan! Sen blir det på våran egen skolavslutning sen på studenten. Det ska bli väldigt roligt att äntligen få visa upp detta vi har hållt på med i flera månader , och framförallt ngt vi har gjort själva!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0