Inredningsnojja/ tips !!...

Jag är helt kär i inredning och skulle tyckt det hade varit kul att kanske syssla med ngt sådant nära jag blir äldre!!

Sitter och kollar på lite olika sidor med inredningm jag börjar ju tänka på lite med färger osv till mitt lilla allrum när vi flyttar !:D Lite bilder såhär på kvällskvisten med rum man kan drömma sej bort i !!




Detta är en favorit!! Jag älskar verkligen detta !! Tänk att vakna upp i detta !!!


Härliga färger, jag älskar turkos !! Har lite funderingar att ha det på mitt rum.



Snyggt , men lite mörkt kanske !!

Tänkte visa ngn bild på 2 soffor jag har kollat på som kanske får äran att stå på mitt rum. Har turen med mej att ha en pappa som säljer soffor. Funderar du på en soffa så gå in och kolla på Bellus. Deras soffor är underbara!!!!



Grande div..   Denna soffan ser underbar ut !!



Texas... Detta är en bäddsoffa, som faktiskt hade passat bra hos mej om det skulle vara ngn som sover över!!

Dessa och ännu fler soffor kan man välja i alla olika färger och tyger, byggnadssätt. Rubbet, du kan få din soffa exakt som du vill !!

Nej nu är det sent och jag ska slänga mej i duschen på momangen och sen lägga mej i min nybäddade säng ""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0