Hur många snoppar "rör" man på en dag!!?

Det var ett utav min och syrrans samtalsämnen idag. Vi beslöt oss för att tillsammans gå och sola borta på Miatorp som ligger en bit härifrån, så vi skulle få en skön promenix idag. På vägen hem gick vi inom Willys och handlade lite grejer till maten idag, Vi handlade några bananer att äta på vägen hem och plötsligt kom detta härliga samtalsämnen upp, Hur många snoppar "rör" man igentligen på en dag ? och då syftar jag inte på att man går ut på stan och grabbar killar i skrevet utan t.ex att man går på offentliga toaletter, tar i handtaget i rulltrappan och som min syrra sa: när man trycker på knapparna på kortdragaren och  slår in sin kod, i affären. Hon tyckte det var äckligt att ta i sin mat om man inte tvättat händerna efter att man varit i affären och handlat.  Vi letade lite på internet lite när vi kom hem men fick inget resultat,!! 

Är det någon som vet det , hur många snoppar "tar" man i när man varit och handlat eller gått på offentlig toalett,? 


Nog om det , nu ska jag plugga vidare på mitt arbete i samhällen , sen ska jag in och ta en skön dusch och bege mig in i sängen!!  


Kommentarer
Postat av: Olli

Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till

exempel genom att ta i dörrhandtag. Mysigt :)

2009-05-18 @ 21:14:05
URL: http://brehler.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0