Fullt upp över knäna

Är vad jag känner att jag har just nu , massor med läxor, stress massor med grejer som ska göras innan flytten!!! Massor massor massor. Får ta det var sak för sej så ska jag klara detta. Det är bara svårt att sära på alla grejer man måste göra , just nu ser jag allt som en stor klump.

Nu ska jag gå in och lägga mej med min älskade pojkvän , måste sova annars kommer jag aldrig att orka upp imorgon bitti, imorgon har jag redovisning i samhälle om alkohol och droger sen prov i musikhistoria , usch!! Jag har inte pluggat till detta dumma prov , har inte haft alla papper osv. men får kanske göra om provet på ngn omprovsdag eller så får det vara!! Skolan är inget för mej , men detta ska jag klara, jag vet ett gör man bara sakerna i tid så går det bra!! ska försöka !

God natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0