underbart !

Hejsan hejsan ,

Är äntligen hemma , skönt skönt skönt ! Har inte varit en alltför jobbig dag idag i skolan men det var skönt att komma hem ändån. Vilket underbart väder det har varit idag. Imorse var det inte så fint men nu framåt eftermiddagen blev det fint. Jag blir så glad, men gladast är nog Mandi idag som fyller 18 år !! och min älskade storasyster som fyller 20 år idag!  Woohooo grattis ;) 


Bebban , miki <3
Bebban och miki, Älskar mina storasystrar <3 + Nettan som inte är med på bild!
GRATTIS MIKI PÅ FÖDELSEDAGEN (L)

mANDI (L)
Grattis till Mandi som kommer festa röven av sej imon!!  Wohho 18 år :D

Nu ska jag försöka sätta mej med mitt arbete till svenskan, måste få det gjort annars får jag ig i det avsnittet, och det vill jag  ju inte! Så ska försöka. Ingen är hemma så det är lungt och skönt , mamma skulle ner till stan och testa en kycklingdräkt ;) hon skulle ha dem på sitt jobb till påsk eller vad det var! Och syrran e med hundarna på stranden så e helt ensam hemma. Passar perfekt till plugg.  Nej nu ska jag sätta igång med detsamma..



TAke care // Sandyliciooous ...61 dagar till 18 ....


Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

hur lång tid tar det att bleka sådär ljust och fint? är det blekt hos frisör eller hemma ?

2009-03-06 @ 06:58:10
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0