Hemma , gh , bildtur !

Ohoj ,!!
 
Nu har jag kommit hem för att tag sedan! Möttes av en guitar hero spelandes pojkvän när jag kom hem , och en trött , sleten syster. Cykelturen hem gick fint fint , lite blåsigt och kallt med annars är det så underbart att cykla. Mkt bättre än att sitta på bussen. Det har varit en bra dag i skolan , inte allt för stressigt !, Tycker lite synd om min ena danslärare som ngn stulit alla hennes skivor med musik hon sparat ihop i flera år. Hon skrev en insändare om det , vi blir ju klart påverkade av detta med i o med att det är musiken vi dansar till på våra danslektioner på den moderna dansen :( lite tråkigt att folk inte kan hålla fingrarna i styr !!! Usch !....

Nu ska jag och baby bara packa ihop hans grejer så ska vi köra hem till honom och lämna av grejerna där , sen åker vi tillbaka hit igen , ska antagligen hem till hans mormor och morfar och vattna eftersom dem sitter och lyxar sej på bali just nu , :/ avis ja !  Så min baby är deras husvärd när dem är borta :D

Nu ska jag få bort baby från spelet så vi kan packa ihop det , så vi kmr iväg!!
 
Ingen bild som passar till vad jag skrivit , men tkte den var så fiin så den fick va med :D
Pappis och tean :D (L)
Saknar min pappi så mkt !! Och lille tean <3


Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0