Härliga lediga dag.,

Hej allihopa , har nästan precis vaknat , härligt att vakna och veta om att jag är ledig. Jobbade igår , hade mkt folk men det kom bara i bioruscherna vilket är ganska skönt , man vet på ett ungefär när dessa ruscherna kommer om man vet hur bion går. Man hinner förbereda sej då ;) Nog om det !

Idag ska vi ha kalas för storasyster,  jag har en liten lista av vad som ska göras: Städa mitt rum , sätta på örngott på täcke och kuddar , har sovit utan i tre dagar för jag inte orkat sätta på haha ! vika kläder osv. sen har jag lovat mamma att städa lite i resten av lägenheten , ska till väla också.

Alla ni som precis som jag har lite svårt att vakna på morgonen , kolla på denna smart ide!!!!   Syrran kom hem med en väckarklocka till mej , en sådan med proppeler på som åker iväg när klockan ringer , så måste man ta den och sätta i den igen så den slutar ringa , funny !:) Tetsa för att jag har en feeling att den ska funka...

:D


Ne nu ska jag göra mej iordning ! ska duscha nu!! Hoppas alla får en bra lördag: D




Take care // Sandyliciooous

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vem går vidare till final i melodifestivalen ikväll tror du? (om du nu ska kolla) :D

2009-03-07 @ 19:54:41
URL: http://pernillaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0