Godmorgon :D

Oj ett inlägg på morgonen är inget jag hinner med ofta. Eftersom att jag är den sovnissen jag är.! Men denna veckan har gått förvånansvärt bra, för att vara mej. Jag har kommit i tid varje dag. Och vaknat lättare på morgonen, känner kanske att våren är påväg !?


Idag så har jag samhälle, ind. val / dans, dans och gestaltning b, och sen gick vår sista lektion bort idag så vi slutar tidigare, men sen ska jag bara hem och städa mitt rum, sen jobb. Får ju gäster imon, vi ska fira min systers födelsedag. 


Nu ska jag ta på mej kläder och åka till skolan , börjar kl 9 !  Hoppas det spricker upp och blir fint väder :)
jag idag :D
Mee today :D


Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0