Förväntansfull !!!

Ja det är vad jag är just nu !! är så sjukt glad men kan ändån inte känna mej helt superbra "" jag vet ej ,jag e förvirrad ! Vad det handlar om får ni  veta när det kmr !! lite spänning får det vara tycker jag!!

Igår var jag hemma hos min älskling , vi låg bara och tittade på tv och gjorde pastasallad, :D gott gott !! Råkade försova mej lite smått imorse , men det var ju bara bra ! så fick jag träffa min lilla älskade bina på bussen :D så sjukt kul att träffa dej och prata , det verkligen känns som att vi aldrig varit ifrån varandra när vi träffas ,!! Vi kan prata om allt och allt kul vi har gjort :D Kmr aldrig glömma den tiden då vi var så tajta!! Älskar dej bina (L)

<3
Gammal bild på oss två !! <3 Ser ut som hela munnen e full med godis elr ngt !?  Saknar min blonda slinga !


Nu ska jag städa mitt rum som verkligen behöver städas , är så energilös ! Vill verkligen att denna stora förändring ska ske !! Hoppas hoppas hoppas !!!!!





Take care // Sandyliciooous

Kommentarer
Postat av: Sterlina

INGEN SANDY UTAN SIN BLONDA SLINGA :D <3

2009-03-27 @ 12:04:45
Postat av: Sabina

jag är också förvirrad och superglad, och du vet vad de handlar oom ! kan både bli skit bra, men skit dåligt. Jag älskar dig bell !!! <3

2009-03-27 @ 14:25:18
URL: http://justdanceforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0