Dansbattle!

Hejsan hejsan ,...

Vaknade upp av mej själv imorse, kl 8 var klockan! Sköönt att vakna av sej själv för en gångs skull och verkligen känna att man är utvilad. Har varit ute med vovvarna , duschat och ska nu göra vid mej , får nog cykla vid kvart i tio i tolv  ngt , !  Ska först till skolan och ha en halvtimmes kultur & idehistoria. sen så ska vi bort till idrottens hus , dem har fotbollsturnering där och ska ha en dansbattle imellan elr ngt sånt , ! Vill dit för att titta på dansen varje fall , sen ska jag cykla hem igen och packa lite grejer osv. sen ska jag hem till min älskling. Idag är det så fiint väder så man inte vill sitta inne , man blir på så glatt humör och allt känns så enkelt och bra. Så nu ska jag föna mitt hår sen ska jag käka lite , och cykla till skolan och träffa mina underbara vänner <3


Hoppas alla  får en bra dag !! :D



Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0