Dans , dans , dans !

Hej hej ,

har inte kunnat skriva fråns nu , har legat och sovit nästan hela tiden sen jag kom hem, har haft lite huvudvärk. Vaknade upp och hann se en kvart av Den rätta för rosing.

Idag har min dag bestått av dans dans och dans. Började med modernt imorse , sen lunch , komposition. Våran dans till skolavslutningen, vilken vi har kommit långt på och är snart färdiga. Sen slutade vi med ind. val. Har tre danser på ind. val som vi ska visa upp i mars på skolan. Vi har gjort en egen dans hela gruppen , en dans som vi ska dansa till musikeleverna som spelar, sen en annan dans till mama mia. Skitkul, men det är mycket att hålla reda på just nu !

:D
Fan vad jag älskar att dansa!! <3

Idag har det förövrigt varit en bra dag , men börjar bli lite smått trött på snön som kommer från och till , man blir så nerstämd när man ser snön i fönstrena. Men nu är solen framme för det mesta så man kan ändå inte låta bli att vara lite glad :D
Imon är det knappt ngn skola för min del , börjar halv 1 och kommer hinna ha lektion i 30 minuter, ska och titta på dans imon på idrottens hus, skulle egentligen varit med och dansar med gruppen men det blev inte av :( men nästa år då fan säger jag bara!!!  Skriver mer om det imorgon.


Take care // Sandyliciooous




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0