5-1 till rögle :D

Det tyckte min kära pojkvän att jag skulle ha som kategori så javisst kunde inte komma på en bättre själv. Rögle vann ju så nu är han på glatt humör :D  Har inte skrivit på ett rätt bra tag nu :/

Idag har jag jobbat från halv 1 till kl 17.15. Har varit rätt så mkt folk idag, när jag kom till job var det gäster ända ut till dörrarna, så det blev stress direkt när jag kom till jobb. Men annars har det varit helt ok. !

Imon e det skolan igen , dagarna rullar bara iväg nu , så jag vet hur snabbt det blir helg igen så klaga tänker jag inte göra. Nu är det bara två veckor kvar i skolan sen är det påsklov, sköönt !!  Har en del nu i skolan osv . Vi har ju vår egna lilla uppvisning som vi sätter ihop till skolavslutningen. Kan inte fatta att jag snart gått igenom hela tvåan också , börjar nästan få lite smått panik när jag tänker på hur allt kommer vara efter skolan , kommer ju såklart sakna alla mina underbaringar i skolan. Men en ska som ska bli skönt att slippa är LÄXOR  !!  alla arbeten och alla sånna måsten man har. Nog om det!

Nu ska jag äta gott gott , hemmagjorda köttbullar, potatis och sås med massor med lingon :D



Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0