Målning på listan !"

Hej hej ,

ligger i min säng med min lilla vovve och ska snart nanna. Efter en dag med hårt slit med målning så kommer jag nog att somna gott på kudden, men saknar min älskling så oerhört mycket !!

Igår var det mys hemma hos syrran med tacos,efterätt, fotboll och dricka.Mycket mysigt. Sen var det på med klackarna och ner på stan som gällde. Tog några goda drinkar först på Stinsen, sen gick vi ner på crom. Det blev inte så värst mycket dans eftersom jag inte var på det humöret igår och att det var lite dålig musik. Hade kul varje fall och var hemma ung, vid halv fyra tiden. Fick sova hos min älskade storasyster för att jag hade varit så osmart att glömma mina nycklar hemma. Väldigt osmart!!

Vaknade vid 11 idag av att pappsen ringde. Sen var det snabbt upp, på med kläderna för att ta bussen ner till knutan för att sedan ta bussen hem. När vi kom hem gick vi på målningen direkt, för att det ska bli klart ! Det är skitfint, och jag är jättenöjd med resultatet, iaf av det ena rummet som är helt färdigt. Kommer bli såå mysigt här när det väl är färdigt :D Kommer inte vilja gå ur mitt rum , hihi ! Tack älskling för hjälpen :D <3


Här ser man lite av min fina fondvägg jag har målat, är supernöjd !!!



Nepp nu ska jag nanna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0