Helsigborgs studenters dag !!

Hejsan svejsan !! : D

Idag är det studentdag här i helsingborg,. Trevligt ,!! och jag längtar tills nästa år ja, till det är min tur att stå med mössan och visselpipan i högsta hugg..

Idag dansade vi för alla nics studenter, jag säger bara fy fan vilken känsla, att se alla sitta där med sina studentmössor och skrika och ha sej!! Det var en upplevelse för livet verkligen och man ville bara ge sitt bästa när man stog däruppe och dansade. Längtar som in i bomben tills det är min tur nästa år. Det är nästan lite svårt att fatta att man står next på tur !! Helt sjukt !!


<3
Älska oss <3


We are bad.....;)


Så otroligt roligt vi har haft det brudar , love ya all <3


Idag ska jag jobba tråkigt nog. :( Från 5 till 10... usch jag vill verkligen inte idag , var egentligen bjuden på student osv idag men fick inte lov att ta ledigt !! morr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0