Fel på hjärnan !?

Idag har jag varit i skolan , från kl 10.00 till ung. 14.00. Vi har haft genrep hela dagen till vår dans imon, torsdag och fredag. Det har gått bra, men jag önskar att vissa i klassen hade kunnat ha lite bättre inställning till saker och verklugen vara stolta istället för att se fel. För detta är ngt som vi alla har gjort tillsammans, och det är bra. Det är inte lätt att sätta ihop danser, med alla olika viljor och önskemål osv. Jag är grymt stolt över mej själv och det jag har gjort. Kommer bli jättekul att visa upp det imon för släkt och vänner.

Är så himla trött i huvudet , har smått huvudvärk hela tiden och är helt spänd i nacken. Det är säkert stressen som tar ut sin rätt i mitt lilla huvud nu. Efter dessa veckorna ska det bli skönt med sommarlov. Fick allt i slutet och blev en massa stress, nu har jag alla mina betyg klara utom ett, samhällen. Känns förjävligt , men vi får en chans till att klara det när vi kommer tillbaka så det ska nog inte vara ngn fara. Jag är väldigt nöjd förövrigt med mina betyg.






Nu vill jag bara att min underbara soffa ska komma!! Sen kommer det att bli myspys på mitt rum :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0