Ett steg på vägen !

Så... nu har jag äntligen lite tid över att sätta mej ner och skriva ett litet inlägg :D Har haft på tok för mkt att göra.
Jag tänkte lite bilder kunde vara till sin rätt så jag kan visa lite vart allt detta är på väg :D


mitt rum
Här är mitt stökiga rum , har inga garderober eller ngt så kan inte hänga in mina kläder än !


Mammas kille har slått ut ett valv i min vägg , jättefint , ska antagligen sätta svart mosaik på kanterna inne i valvet , riktigt snyggt ! finns en massa ideer som vill ut ur mitt huvud nu :D




Stök , stök !



Var på IKEA i förgår och handlade lite smått och gott !


2 turkosa mattor , och lite doftljus!


Och denna lampan ,!

Har köpt en del andra saker med , men till helgen ska ag ut och köpa färg och garderober till rummet , sen får jag hem min tv också , så sköööööönt !! 



Lägger upp mer efter hand !


Kommentarer
Postat av: Hemlis

Usch vilken hemsk lampa! har du ingem smak människa!

2009-06-04 @ 15:30:54
Postat av: Sara

2009-06-05 @ 15:15:13
Postat av: Sara

Din lilla fitta... Kom inte och tro att du e något bara för att du tillhör överklassen..!! Man e inte bättre människa för att man bor i ett fint hus..!!! Ta ditt lilla sunkiga rum och stoppa upp någonstan.. !!!!

2009-06-05 @ 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0