Dåligt, dåligt !!

Jag ber hundra ggr om ursäkt att jag inte lagt ut e massa bilder osv som jag sagt att jag skulle göra. Jag har verkligen haft fullt upp med allt annat dessa sista dagarna. Började min intensivkurs till körkortet i måndag, jag säger bara work work, så mkt att tänka på och så mkt att plugga in, men det ska jag ge mej fan på att jag ska klara det med. Det tar bara lite mer tid för vissa än andra. Körningen har gått hyffsat bra. Men börjar känna mej lite nervös för uppkörning och uppskrivning. Men det ska jag fixa, JAG VILL HA MITT KÖRKORT !!


Förresten , häromdagen köpte jag min drömgarderob. Eller ja, min högsta dröm är att ha en walkin closet med massa av hyllor till skor och massor massor med kläder. Men det är sånt man kan se om man kan göra när man flyttar hemifrån :) I allafall min garderob, var ute och kollade på IKEA på en massa garderober, och jag fastnade för denna. Men den var för stor för att få in på min ena vägg, och skulle jag haft den på andra så hade all yta på mitt sovrum försvunnit. Så jag tittade ut några andra , åkte hem och tänkte lite. Men sen när jag var där och skulle köpa en annan garderob i tisdags så tittade jag på denna och sa att : nä det är denna jag vill ha ! så den köpte jag !! :D  och det fick ju lite plats endån, jag har täckt för den dörren som jag inte behöver, supersnygg !!"


Min fina garderob...jag och baby monterade upp hela själva :)

    
Nu ska det bort !!


Nu ska jag fortsätta med mina körkortsprov sen ska jag slå huvudet i kudden !! Saknar min baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0