Äntligen hemma !

Fick som sagt åka på att jobba kvällen idag, inte så värst kul eftersom jag hade lite planer ikväll som inte blev av :( Känns så tråkigt för nu sitter jag bara här !! Festen skulle vara hemma hos min syrras kille M som tar studenten idag , och båda syrrorna är där och baby är där med .. skulle ju gå dit med honom. Sen åker han tidigt imon bitti på släktträff. Kommer ej ihåg vart det var riktigt, förlåt baby !! :) Men en sak jag vet är att jag kommer sakna dej som en galning varje fall!! Hoppas att du har kul nu och att du kommer att ha kul i helgen med alla släktisar :D

Imon ska jag måla klart resten av mitt rum, så har jag det klart till min älskling kommer till mej på söndag. Vill bara ha allt klart så det blir överstökat. Börjar körskolan på måndag och kommer behöva plugga som ett svin sen. Nu ska jag  ge mej fan  på att jag ska klara mitt körkort . Nu vill jag kunna känna mej självständig, vill jag ta bilen och köra ngn stans så kan jag det !! Så sköönt !!!:.....


Nu ska jag nog in och ta en varm och skön dusch, sen ska jag sova !!


Hoppas alla studenter haft/har en bra kväll/natt trots det dåliga vädret !!!

Kommentarer
Postat av: älskling

Nu ska jag åka baby kmr sakna dej som in i bomben!!! Längtar till img kväll (L) Love u!!!

2009-06-13 @ 06:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0