Out with the old , in with the new !

Halloj ,

Kom hem för ett tag sen. Var ute med mamma och bebban och skulle kolla tv, tittade nog på 10 st olika , bilder, storlek , utseende :S blir helt förvirrad. Men mamma vet att vi måste ha en ny tv eftersom vi tittar på " smaltv" som hon säger :D haha , ja alltså vår tv , som vi fått av vår mormor och morfar när vi flyttade in här är nog 20 år gammal , har funkat och varit riktigt bra. Men nu har den börjat ge upp , det e typ som att titta på en stor tv som har sånt svart i kanterna fast detta e en liten tv som typ har dragit in "magen" så den e böjd i ena sidan och rak i andra, själva bilden sitter i mitten av tvn :S , svårt att förklara såhär, inte bra alla fall !!  Så var med mamma ute idag för att kolla runder lite , har suttit och kollat på internet oså med , allt för o hjälpa mammi <3 thih :D

Imon e det skolan för min del , måste nanna i tid idag så får vell satsa på kl 11 , senast 12 , får kolla en bra film som man kan nanna till :D

sandy
Kanske inte världens vackraste bild, men har klippt mig lite kortare och klippt upp det lite, färgat min hemska utväxt och ska snart färga mina mörka slingor, Gör allt själv !! :D Man kan om man vill ;p


Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0