Trötter/ ajaj inte bra !!

Hej hej ,

Somnade inte fråns kl 3 inatt kunde verkligen inte somna ,, låg och vände och vred hela tiden :( skitjobbigt !! Så när kl ringde imorse kände jag bara för att dö , skulle börjat halv 9 , så kl vart ställd på 06.20 !! Men jag kunde verkligen inte gå upp var så trött och hade ont i hela kroppen , så jag somnade om , sen sjukanmälde mamma mej :D Inte bra alls att vara borta från skolan. Men imorse , jag kunde verkligen inte :(. Så det får bli en liten hemmastädedag idag med mamma :D . Behövs bara plockas lite på mitt rum. Men det är inte så farligt. Det fixar jag.;P  Skriver lite senare , denna dagen kmr bli slapp slappare än slapp tror jag :( lite halvtråkigt men ja !!







Take care // Sandylicooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0