Stress , skola , jobb !!

Vaknade sent imorse som alltid,!! Ngt tips kanske om hur man blir piggare ???
Jag fattar inte , vaknar typ 20-10 min. innan jag börar :S varenda dag !! Måste komma på ngt som hjälper.
Kom alla fall iväg till skolan till 10 , anatomi med anja, satt och snackade om exakt allt möjligt. hahah * Sen lunch,o kultur och idehistoria ( Tråkigaste i världen ) sen engelska , som blev lite tumult i början. Sen slapp dansarna engelskan och fick gå hem, för att vi inte skulle ha lektion nästa vecka på ngn utav dagarna och för att dansarna redan haft eng i måndags, in your face !! (till teater) morr !!!


Nu ska jag snart åka till jobb , ska jobba i 3 olöna timmar idag igen :( känns lönt ! Men annars sitter jag ju här hemma helt ensam ändån :/ Skriver antagligen när jag är hemma....

<3
 I miss uuu !!! Min lilla sjukling !! <3






Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0