Snöö :S !!!!

Kom in för ett litet tag sedan , var ute med vovvarna. Jag blev helt förvånad när det var helt vitt på gräset !! vad är detta ? :S snööö!! ahhhh orkar inte med snö alltså :( men jag tror inte att det lägger sej. '

Har precis tryckt i mej en påse zoo, lite kola-stänger och kaktus ramlösa. Sitter just nu och tittar på lets dance, eller ja slutet på lets dance. Nu är det slut och jag funderar lite smått på vad jag ska titta på för något nu. Har extremt skittråkit och ångrar mej att jag inte åkte till tjejerna som nog sitter o pyser för fullt hemma hos maddiz just nu. :/ men ska nog gå och lägga mej senare. Har fått ta min syrras data eftersom min är ju just nu full med virus !! det skickas runt på msn en massa virus som får det att se ut som en länk till en bild,. jag dum som jag var klickade ju, efter det så blinkade det upp en massa fönster och viruset skickades runt till alla mina kontakter på msn. Så baby ska få kolla min dator imon när jag ska hem till han , så jag får släpa med mej datorn. Så klicka inte på ngn länk på msn där det står typ : Foto :P... haha och en länk till en bild .exe på slutet !!!! Det är virus. Det stog det på min varje fall.


sommarsol
Jag vill ha sol inte snö, jag vill ha shorts , sandaler , bränna,...Ge mej !!


Take care // Sandyliciooous


Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

det bästa är att kolla runt på nätet efter utbildningar faktiskt =)

2009-02-01 @ 14:21:33
URL: http://mkim
Postat av: Linda H - En make up artist

det bästa är att kolla runt på nätet efter utbildningar faktiskt =) så hittar du det som passar dig bäst!

2009-02-01 @ 14:21:50
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0