Jobb-pengar-kläder !

Halu halu ,

Har inte skrivit på två dagar nu , har inte orkat, + att jag har jobbat fredag-lördag-söndag !! Så har inte haft tid heller :/ Igår vart det kalas hemma hos mormor och morfar, gottematen och lite så :D sen bar det av till job direkt efter, sjuukt trött !! Efter jobb kom baby och mötte upp mej , sen hem till låg och tittade på Det okända och snillen snackar , sen somnade jag och baby tittade igenom alla avsnitt . Har lyckats bli förkyld nu också , skitkul , . NOT !!! näsan bara rinner och snackar som en anka som satt bröd i halsen eller ngt. Får väl hoppas att det försvinner snart , jag har inte tid att vara förkyld , det är bara jobbigt i skolan , man ska ju egentligen inte dansa när man är förkyld men jag vill ju inte missa ngt.

Idag jobbade jag från 11 till 14 , fick jobba över ett tag för att en fick olja i ögat så hon var tvungen att åka till sjukan :( men jag slutade kvart över elr ngt, sen gick jag in på Åhlens och köpte lite grejer , jag köpte ett jättefint träningslinne, 2 vattenflaskor, vit kajalpenna, pensel och mineral foundation. Har tänkt testa det nu eftersom det är många som säger att det ska jättebra , eftersom det jobbet man har så kan det vara bra med foundation som inte stänger igen porerna ,så får man massa äckliga finnar :S Sen ringde mikis och mamma mej och frågade mej om jag ville med till väla , ja vrf inte :D På väla köpte jag två tröjor inne på Cubus, sköna tröjor man kan ha när man dansar. Det är ju det ända man går i numera så man behöver inte köpa vanliga kläder :( Tråkigt men skönt , en bra ursäkt att gå och se sunkig ut varje dag i mjukisbyxor.




:D
Allt detta gick på 200 kr , sjukt billigt !! Rea= love it !! :d

:D
Dessa två helt vanliga , sköna tröjor man kan ha och dansa i . :D <3'


Make up <3
Smink <3

Nu ska jag gå och skölja av färgen i mina slingor, Hoppas det ser bra ut !! :D




Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0