Känns som fullt schema !!

Just nu känns det som att man har saker upp över örona att göra , som t.ex två rapporter i svenska och sahälle , engelska boken ,( ett antal kapitel varje vecka) dansen på ind val , dansen till skolavslutningen , danicz dans !! Jättemkt just nu känns det som att det är riktigt mkt. Men an får ta varje dag som den kommer och inte försöka tänka på allt man behöver göra för mkt..

Idag har det varit skolan för min del, vaknade försent imorse så jag kom sent ( som alltid) Ohh hatar att jag inte kan komma upp på morgonen. Sen vart det dans resten av dagen, balett, förberedning för dansen till skolavslutningen och ind val , där vi kom lite längre på dansen vi ska komma på själva. Skitkul ! :D

Efter skolan stack jag och syrran ut till Siba , hon köpte en sån volmtång sen ut till familia och mötte mamma och björn, gick där ett litet tag sen ut till väla för att äta. Var inne på Bikbok , jag är förälskad i deras kläder , alla färgen jeansen allt gahh så fina färger och allt :D Vill haaaa !!!


Ikväll ska jag somna i tid , eftersom att jag inte somnade fråns 4 inatt , kunde verkligen inte somna :(




Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0