Kallt kallt som i hundingen :D

Hallo ,,


Sitter med färg i håret sticker till och kliar i hårbottnen , men det är ngt som måste göras det med ;) såg förjävlig ut med all den utväxten jag hade :( Men det ordnar sej nu :D


Idag vaknade jag inte från 12 :O asso det går inte mer , jag måste vakna i tid , ska sätta kl imon så att jag kan komma upp i tid , börjar ju skolan på torsdag kl halv 9 med balett direkt på morgonen , blööö !!!!  Gick upp imorse och satt igång ugnen för att göra bullar till mej syrran o mamma ,, mjam , ! Fick en härlig frukost vilket jag inte fått på väääääldigt länge , äter inte det numera , ! men ska börja göra det nu när mitt nya år har börjat o för att kunna nå mitt mål på mitt nyårslöfte , att gå ner ngt kilo , jag vet !! jag behöver inte det igenteligen , jag e smal men vill bara bli av med lite sånt onödigt som man fått efter maassssor med godisätande o läskdrickande :( blöö !  Gillar ju inte julmaten så kan inte gnabba på det varje fall :D hihii


Ska in i duschen om ett tag , sen gör mej i ordning , ska hem till baby sen ! :D

Sommar <3
Nej , nu får sommaren gärna komma fram , vill inte frysa längre , vill inte ha på mej min tjockejacka mer :( vill ha varme sol bikini stranden  sena varma kvällar, fester, mysiga hemmakvällar sitta o mysa med baby på hans balkong ;) äta frukost ute på balkan , köra cabbe ;) , + ATT JAG FYLLER 18 I MAJ !!!!!!!! mahhhh denna sommaren kommer lätt bli bäst , Väntar på dej SOLEN !! Det gör nog alla i kalla sverige :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0