Godnatt :)

Har precis varit inne och tatt en lång och skön dusch , ska gå och gör vid mitt hår nu sen ska jag lägga mej och kolla på en film. Kmr sakna min älskling i sängen inatt :(. Det finns inget skönare än att han ngn med sina starka armar runt en på natten , man känner sej så säker. Natten natten , nani gotti :D

En sak till , hihii,!

Tänkte jag skulle vara lite snäll mot mammis , lagade mat idag :D
Jag lagade Kycklingfile inlindat i bacon med ris och svampsås, sallad och fetaost, mjam mjam, ! Och ja det var väldigt uppskattat , är glad att jag är duktig på att laga mat :D

mjam
Ser kanske inte så gott ut , men gott som in i vart det alla fall :D


Nu ska sandyliciooous fixa lite grejer sen nanna :D
Imon kmr filippa bark till min skola ,, ääääälskar henne : D

:D



Take care// Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0