Godnatt sverige !! :D

Äntligen har jag slagit mig ner i soffan och sitter o bara tar det lugnt. Känns som att jag har haft en stressig dag , fast att den har varit coollugn.

Idag vart det ingen skola för min del , men jag har gjort en del annat. Jag var duktig och ställde mej på crosstrainern ett litet tag , även om det bara blev 10 minuter så var det en bra början. Kunde inte så länge för mitt hjärta började slå så fort att det sökte mej så jag ville inte fortsätta. Sen kom syrran hem , så stack vi ut med vovvarna enliten runda, sen in i duschen gjorde mej i ordning, ner till jobbet för att jobba önödiga 3 timmar , men ja det e bättre det än att bara sitta hemma varje fall , har alltid lika kul :D 17 till 20. Sen direkt hem, ställde mej och lagade mat. Köttfärs med ris och ärtor, majs, svamp och bambuskott , låter nte jättesmarrigt men det var det dock :D Jag är bäst !! hahah **

Nu ska jag snart nanna , känner mej inte så trött. Men lägger väl mej och tittar på ngn film eller på tv4anytime, brukar alltid hitta ngt kul att titta på. Det är min babys sida, men jag kan me gå in på den :D Saknar min lilla sjukling !!!! Hoppas att du blir friskis nu , vill inte bli sjuk jue, men kan inte låta bli att träffa daj jue :(
Imon är det dans på schemat , ska bli sköönt. !!


Take care // Sandyliciooous



p.s .. Vafan,, varför är vissa hundägare så sjukt osmarta att låta deras hundar sitta och skita på helt jävla opassande ställen, som t.ex precis utanför vår port :S och tro inte att när vi skulle åka och hämta mamma , det första jag gjorde var att sätta foten rätt i . ahhh, så sjukt jävla äckligt !!!!!   Och om man nu ser hunden sätta sej och skita kan man vell ta upp det !! Skulle jag sett vem det var skulle jag personligen gå fram och säga till !!! Sånt blir jag så arg på !!!! MOOORRRRR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0