Gårdagen(och lite till)!

Hej hej ,

Både igår och idag var det jobb för min del, 12 till 17.

Efter jobbet igår: Åkte hem snabbt för att göra mej i ordning, tjejerna(Madde, Elin, Olivia och emma) skulle komma hem till mej vid 8 halv nio tiden :D Lite dricka sen bowling. Hade verkligen skitkul, men bowlingen gick skit för min del, det brukar gå bra för mej men igår va det käpp rätt åt helvete :( Efter bowlingen stack vi ner till max oxh käkade. Var hemma vid 1 halv 2 tiden tror jag .,kmr inte ihåg :s Sen somnade jag som en stock i min sköna stora sääng :D

Jobb idag igen, 12 till 17. E hemma hos baby just nu, väntar bara på att han ska komma hem efter bandyn.


Kommenterade ett av  Stina-lee`s inlägg igår om att hon hade sett en skugga bakom henne. Min pojkvän har fått på bild härhemma, verkligen! Jag är en av dem som tror starkt på sådana saker och tycker både att det är läskigt och fräckt på samma gång. Vissa tycker bara att det är fjantigt och tycker att man bara inbillar sej , men det finns en del av dem som ändån har varit med om saker som det inte finns en logisk förklaring på. Men jag har varit med om så många grejer och jag är stensäker på att det finns en "andra" sida.


bebbe
Förlåt älskling för bilden, !! Jag lovar , ingen annan var hemma,Inget med bilden är trixat eller så !! Man ser det ju!! Över höger axel !! Ett huvud där man ser markerat ett ansikte, Näsa, mun och tittar man noga ser man ögonen med !

NärmareSer man inte huvudet så är man nog blind! :D



Vi har då varit med om, att kranarna runnit på morgonen när vi vaknat, vi har sett till att kranarna varit stängda när vi gått och lagt oss, böcker som stått åt höger i bokhyllar har trillat åt vänster håll, inget fönster öppet eller ngt,som kunnat gör så dem trillat !! Strömmen som gått i lägenheten på ett väldigt väldigt konstigt sätt, min pojkvän har vaknat mitt i natten av att han sett ngn stå precis ovanför honom och en gång han känt att han får flera små slag i magen, jag tappade min mobil i golvet en gng och min lucka på mobilden gick av , letade överallt verkligen överallt, hittade inte luckan, gick till telia och beställde ny lucka till telefonen, 4 månader senare när jag skulle dammsuga i sovrummet så shoff , låg den framför, mitt framför ögona på mej, allt detta och en hel del saker har hänt, det är inget man inbillar sej, det tycker inte jag varje fall. Sen vad man vill tro det får man stå för själv !! Vi finns, varför skulle inte en annan värld kunnat finnas då?? ´Vissa saker går inte att förklara på logiska sätt !! Och jag har ju fått bild på det !



Take care // Sandyliciooous

Kommentarer
Postat av: Helena

Riktigt spännande, kan dock inte sova nu tack vare allt jag har läst haha.

2009-01-12 @ 07:53:32
URL: http://fashionbyhellis.blogg.se/
Postat av: Amanda

fan vad läskigt :O !

2009-01-12 @ 19:37:37
URL: http://mandi.bloggdagboken.se
Postat av: Lina

shit, riktigt läskiigt, jag såg huvudet direkt jag kollade på bilden och det ser verkligen ut som att han står och stirrar på din pojkvän.

jag hade dött om jag hade varit med om de där!

jag har ganska dåliga nerver haha.

2009-03-10 @ 16:12:55
URL: http://movietip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0