Fredag ;D

Hej hej ,


Sitter här i soffan med mamma o en söt liten pojkvän sovandes bredvid mej ;P. Tittar på Let`s dance, rätt många som skött sej bra tycker jag , men detta är ju bara första programmet så dem har ju inte haft tiden att få in den rätta feelingen än. Rätt kul att se Hasse aro dansa  när man förknippar honom med Efterlyst, tuff, tar upp brott och ser allmänt cool ut. haha. Tycker dock att dem inte haft så roliga klänningar idag som dem haft i dem andra programmen, det är det som är roligt, skulle också vilja hålla på med lite sånna danser. Jag tycker dem danserna är riktigt fina , och ser roliga ut!, Kanske man ska testa ? :D 
Känns ju som att man får mkt dans redan i skolan. Men börjar få lite smått panik , ett år kvar i skolan!! Får panik av att tänka på , : vad ska jag göra efter? ska jag fortsätta dansen? eller ska jag välja en annan väg ? alla vänner :( tråkigt att lämna !! mkt fråger som poppar upp i huvudet. Men ja, den dagen den sorgen,, ! Är så sugen på att gå en Makeupskola , kanske utomlands!? Vart finns det liksom, massor att välja mellan, men vart, hur, när ? Helt förvirrad, och jag har ändån ett år ½ kvar, men det e sånt som kmr när man börjar känna sej lite för nära. Detta sommarlovet som kmr är det sista i mitt liv :S sjuuukt!! Kmr ihåg den dagen som igår, då jag skulle börja 1an. Man kände sej så stor. Men vad är man nu då ? gamling ? Jajja alla fall , måste ta mej en funderare över hur jag ska göra! SEN !! :d


Har bara varit i skolan idag , kunde inte sova igår heller så jag vaknade ju försent !! Började kl 9 , jag vaknade halv 9 :O mamma var snäll och skjutsade mig till skolan så jag kom i tid. Det var bra! :D

Efter att jag slutat ringde mamma mej o sa , nä nu ska vi åka ut och köpa ny tv, den som läst mitt förra inlägg kanske förstår varför vi behöver ny !!. Fick tag på en jättefin och bra tv, så nu kan man titta på tv ordentligt, sköönt !! Det tog 20 min. sen hade vi tvn hemma , och en snäll kille som satt ihop den till oss oså :D Imon är det jobb för min del 12-17..

<3
Saknar såå sjuukt oerhört mkt !!  Mer än vad ngn nånnsiin kan ana !!!
                                                              <3                                                                




Take care // Sandyliciooous

Kommentarer
Postat av: Helena

hej, för det första så är din blogg jättefin och du är jättesöt! hehe :) Men nu till själva ärendet. Jag läste en kommentar du hade skrivit hos stina-lee om ja "andar". Tycker det är ett väldigt fascinerande det där. Men fick ni verkligen fast en så kallad "ande" på bild?

2009-01-11 @ 08:31:54
URL: http://fashionbyhellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0