Dumma sandy ,,,

Ja det är jag :D Slarva !!!

Nu har jag inte skrivit på ett rätt bra tag. Känner inte att jag har hunnit. Men äntligen var detta min första jobbfria helg på länge. Ska jobba mån och ons. i veckan, får ta igen timmarna då!!

Denna helgen har jag bara vatt hemma och tagit det lugnt . vatt med baby, ! Igår var vi på center cyd , hittade inget alls , såå sjukt tråkigt , kan bero på att jag hade nog den sämsta dagen i mitt liv igår , varför vet jag inte :S var bara på det jävligaste humöret man kan vara , har nog aldrig vatt på det humöret i hela mitt liv. På kvällen bröt jag  ihop som en bebis , bara för att jag mådde piss  för att jag var på det humöret.Konstigt !!!! Men blev på lite bättre humör efter att jag och baby vatt hemma hos han och hämtat hans xbox , och suttit här och sjungit Lips och spelat Scene it? ett litet tag, det gjorde mej på lite bättre humör. Men sen tröttnadejag på denna dumma dagen och somnade fint i soffan. :D

Idag(ikväll) ska jag antagligen hem till björn  , mammas kille och käka !! Mamma träffade björn för jag tror att det är typ ett halvår sen , men dem gjorde slut. Nu helt plötsligt har dem börjat träffas igen , vilket jag är väldigt glad över för att jag trivdes och tyckte väldigt bra om honom :D och att mamma är så glad hela tiden. Det är kul !! :D 

Sommar nu !! JATACK!!!!!...........
JAG O DODDI

<3
Vill ha !!!


Har ju förresten glömt bort min nerräkning till miin fölsedag :/ Idag är det 101 dagar kvar till 18 år :P Längtar !!!


Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0