Bokat och klart !! :D

Ja nu har jag äntligen bokat min handledarkurs, var ju tvungen att ta tag i det nu i o med att det snart är dags för körkortet. Sköönt , men ser inte fram emot att sitta där i 3½ timme, blöö säger ja bara.

Idag är jag hemma från skolan , orkade verkligen inte ta mej upp från sängen imorse :/ var så trött och vill bara nanna kvar med min vovve som låg och pöste med mej i sängen :)  Ska och jobba sen ikväll kl 5 till 9. Men ska till skolan imon alla fall , kan ej vara borta.!

Nu ska jag äta lite frulle, ska nog ställa mej på crosstrainern eller gå ut en runda senare !

sommar <3
Ge mej snälla sommar !!!"

Take care // Sandyliciooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0