Blöö...

Är ordet för tråkigt? ja.


Hade  egentligen bestämt en liten myskväll med tjejerna ikväll, men så blev inte fallet :( Hade inga pengar så jag var tvungen att vänta till mamma kom hem vilket hon gjorde vid 8, skulle vatt hos maddiz halv 8 '! Ska jobba imon så jag ville hem tidigt också o sova i min egen säng , gillar inte att sova borta när man ska jobba dagen efter. Och därför kändes det inte så jättelönt att åka dit oså åka hem vid 10 , 11 för att komma i säng i tid. Det kommer fler gånger så ja :D
Nu längtar jag bara efter att fylla 18, körkort , betyder att jag kan köra vart jag vill själv , hade kunnat ta bilen hem till madde ikväll t.ex ;) slippa bry sej om bussar osv. mkt enklare !

Mamma o syrran är ute och snurrar ikväll ! Blir väl tvungen att ta en runda med vovvarna sen antar jag , fast jag inte vill så sent på kvällen! .. Får nog sätta mej vid tvn käka lite gotte och lägga mej i tid ! Hoppas alla andra festprissar får en bra helg där ute ;P Soo long !!




Take care // Sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0