Allt över nu , shuu !! skööööööönt ! :D

Hej hej
Äntligen är allt över nu , julen , nyår , allt sådant som får en att känna sej stressad , ska berätta lite om min nyår eftersom jag jobbat både nyår och sagen efter så har jag inte kunnat och haft tid att skriva :/

Nyår : Jobbade först från 12- 17 , fick ha med mej alla grejer till jobbet för att slippa åka hem och göra mej i ordning. Direkt efter jobbet sprang jag ner till knutan för att hinna med tåget som gick 17.16 hmm ja visst , nog med inte det sprang jag i mina stövlar snabbt som satan för att försöka hinna med tåget. Kom till knutan 15 över skulle ta biljett nää ,, då ska den helt plötsligt inte ta emot min tjuga , så fick stå och sätta i den ett antal ggr innan den funkade , när den väl funkat o jag fått min biljett så sprang jag ner till tåget , precis när jag kmr fram till tåget stängs dörrarna och kör iväg ;I Ahh så störigt , men som tur va gick nästa tåg 36 så det var lugnt , fick gå och sätta mej på det andra tåget sålänge :D Var i bjuv sådär 10 i 6 , skulle gå hem till baby , kom upp en bit för backen , ja tror inte att min väska går i sönder då också :( Väsakn rätt ner i marken , vågade inte öppna väskan och titta om mina flaskor hade gått sönder , men det hade dem inte som tur va , annars hade jag fan stannat hemma !! Kom hem till baby gjorde mej i ordning så snabbt jag kunde , håret blev fel , fick eyeliner över hela ögat så jag fick göra om det , ahh och stressad övanpå det , när jag väl var färdig va det bara på med skorna och gå till catte , stressade som en gris för att komma dit i någorlunda tid. Hemma hos catte åt vi smörgåstårta , gottgott !! Drack lite och satt o pratade , känns som att man inte vet ngt alls om ngn längre, menmen ! :( Sen vid 9 tiden gick jag hem till babys bror som hade fest , satt där o pratade typ bara dans med emma , sen stack vi in till stan, till crom, hade skitkul med baby :D<3 dansade, drack och kollade raketer , hur länge vi var där det vet jag inte hahah ! :D Men sen träffade vi micki o hon sa att vi skulle komma till tempel för där va 18 , kom dit visade leg men han sa , nej tyvärr inte rätt ålder , okej , då sa jag till baby , nej nu går vi till max och äter :D ett måste efter en härlig utekväll , !! Efter vi ätit så gick inte bussen fråns 20 minuter så vi gick hem, har nog aldrig haft så ont i mina fötter som då , gick och pinade mej hem , blöö , var hemma ngn gång runt 3 halv 4, 4 kmr inte ihåg , ! hahah :D Somnade som en gris i min sköööna säng , Och mådde faktiskt superbra när jag vaknade , för att sen ta mej till jobb kl 1 :D   Detta var bättre än förra nyår som slutade med en raket på foten och hemgång kl 12 :(Men detta nyårsfirandet var bäst  och jag är supernöjd ;) Tack till alla :D <3


Mådde skitbra igår när jag vaknade , elr ja lite snurr i huvudet men vafan :D Gick till jobb kl 1 och skulle jobba till kl 21 , blöö pass tre hatar det !!!! Så segt , men hade riktigt mkt att göra igår , stressigt som satan ! :( När jag väl kom hem käkade tittade rundor på lite bloggar sen gick jag o la mej vid 1 ngt och tittade på kung fu panda , vilket inte blev såå långt innan jag somnade :D Drömt en massor kul inatt :D hahahahha , drömde att mandi bankade vår förra svenskalärare , för att vi åt mat i korridoren så tkte hon att det var fel och slog amanda i huvet , o då baknade mandi henne som in i , puttade henne över hela golvet osv , hahha skitkul , sen blev vi alla tillkallade in till rektorn :D o då började jag skrika , så ni tkr det är mer rätt att lärare slår oss i huvet än att vi ska få äta mat i korridoren :S hahahhah megakonstig dröm ! men kul ! :d Drömde också att jag o min familj flyttade till ett skitmysigt hus , :D hihii , mkt händer i sandys huvud undet natten :D

Nää nu ska jag inte skriva mer , men det var mitt nyårsfirande och lite om gårdagen drömmar oså ;) Nu ska jag slänga på mej lite kläder o fixa till mej sen ska jag hem till baby :D <3 Imon blire fest hos lovisa tror jag :D

Sandy
Välkommen 2009 , och Hejdå dåliga 2008 :(


Take care // Sandyliciooous,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0