113 Dagar kvar till 18 år!!!

Halloj ,


Sitter just nu bänkad framför tvn, tittar på 2 and a½ men. En trött liten vovve ligger bredvid mej o nanna i högsta hugg <3

Idag vart det skolan på listan , trött som ett as kom jag faktiskt upp i tid imorse för att ta mej till skolan, började kl 10 och fick ta bussen kl 08,57. En sak som jag har blivit lite småkinkig för är att dem  återigen har höjt priserna att åka buss och tåg. Från början kostade det mej 15 kr att åka hem till babyliciooous, sen höjde dem med 5 kr till 20 kr, nu har dem höjt det igen med 2 kr och är nu uppe i 22 kr. Med stadsbussarna i helsingborg betalar man nu 11 kr, Man undrar ju hur mkt det kmr att sluta med, visst det är kanske inte jättestor summa men det är lite väl. Jag som bor i stan får ju inget busskort till att använda till skolan oså som vissa får gratis av sina kommuner, :S Jag betalar 22 kr för att komm fram och tillbaka till skolan nu, riktigt dåligt tycker jag. Hade dem bara varit smarta och sänkt priserna på bussar och tåg så hade fler åkt, och det är väl det dem strävar efter , miljön oså :S haha! Nu ska jag sluta klaga , har i alla fall bestämt mej för att cykeln åker fram snart när det börjat bli lite varmare, det ger bra motion också, älskar att cykla! :D Så det får bli så,.


Nu ska jag iväg med bebban o sola , sen ska jag hem och laga mat , bestämt ngt med kycklingfilè, Nu ska jag bli bruna pepparkakan :D hahah  Skriver mer sen !!
Ska nu idag starta en nedräkning till min födelsedag :D


Take care // sandyliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0