112dagar, // Jävla skiiit !!!

Hej hallo !!

Lilla Filippa bark skulle ju kommit till min skola imorse i o med att vi har haft tjej och kill dag idag , så skulle hon komma och prata lite. Men nej hon var ju sjuk :( då tar dem in en gammal tant på säkert 60-70 år, som står och pratar om en hel drös olika grejer som ingen fattade sej på. Så började min dag , hade verkligen sett fram emot att filippa skulle komma eftersom att jag gillar henne sjuuukt mkt , tkr hon är häftig ;P Sen gick vi till lilla aulan och hade en annan föreläsning som var mkt mkt bättre än den med den andra tanten , detta var två tjejer härifrån helsingborg som stog och pratade om olika genus osv. Sen hade vi lunch, satt och snackade om spöken, andar olika grejer vi har varit med om, t.ex det jag skrev i mitt inlägg om det ansiktet jag hade fått på bild. Efter rasten hade vi mentormöte med klassen och diskuterade om dagen och vad vi tycker. Jag kan ju säga att jag är rätt så rapp i käften när det har med att diskutera att göra,! flög i luften för det , hahah inte så mkt men lite. Sen fick vi våra nya schema, vilket jag kan säga är REEN SKIIIIIIIT !!! är riktigt riktigt onöjd med vårt schema , vi går på dem flesta dagarna från 8 på morgonen till halv 4 på dagen :/ ahhhhh!!! Alla blev typ helt rasande. Jag går danslinjen, det är en linje som kräver mycket ur en , jag måste fan ha minst en sovmorgon , jag kan ej komma upp på morgonen , och nu får vi inte ordentligt mat i skolan heller längre , man får bara ont i magen av den maten osv. Är inte alls nöjd med mitt schema!!!!!!

Mitt schema :(
Usch usch usch !!! Mitt förra schema var bättre :(


Nu ska jag nog lägga mej framför tvn och kolla på ngn film , är jättetrött så måste ta det lite lugnt ! :D Jag skriver nog senare igen kanske !


Take care // Sandylicooous

Kommentarer
Postat av: Mandi

ja fyfan vad detta schemat suger! är riktigt besviken :(

2009-01-13 @ 22:25:08
URL: http://mandi.bloggdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0