111 till 18 :D // trröööööttttt

Trött i huvudet som in i , fick vår nya uppvärmning på jazzen imorse. Trodde att anja skulle ta det lite lugnt nu efter lovet, men nää vi körde på som om vi aldrig hade haft lov, shuee ! Det var lite småjobbigt , sen gympa direkt efter , sen lunch, samhälle och svenska , sköönt som in i att sluta från skolan idag , var såå himla trött !

När jag kom hem satt jag mej vid tvn och tittade på 2 and a ½ men , somnade nästan på direkten sen vaknade jag inte från halv 7 av sprängande huvudvärk och en pojkvän som ringde. Skulle egentligen hem till han idag men jag bara kunde inte , huvudvärk, trött som en björn i ide jag bara orkade inte , :( hatar att vara trött , fast att sova är nog det bästa jag vet ! Men det kan man ju inte göra hela livet. Ikväll ska jag försöka komma i säng i tid, sitter med en skön peel off mask i facet , ska snart gå in och duscha en varm skön dusch. Imon är det skola kl halv 9 , balett direkt på morgonen.

Till helgen blir det jobb för min del, ska jobba fredag kanske lördag och söndag , ska kanske hem till mormor och morfar på lördag så ska försöka få bort mitt lördagspass.jobb jobb jobb jobb alltid,,...e Häärligt va ? :!




Take care // Sandliciooous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0