Näst sista dagen på detta året.

Dagen har jag spenderat med min fina vän Sabina <3 Vi har varit på stan och tittat i massa affärer och fikat. Supermysigt.!! Har inte träffat henne på ett bra tag. Men varje gång vi träffas känns det inte som att vi ens har varit ifrån varandra. Äkta vän kallas det. Sandy o bina :)


Är jag den ända som kan känna ångesten efter att man gjort av med rätt så mycket pengar under rean !? Visst det är kul med nya kläder osv. men man har ju egentligen hela garderoben (iallafall jag) full med kläder.! Men endån känner man att man inte har det. Men jag vill spara pengar till en semester. Vill komma ifrån sverige nu. Få koppla av och bra ta det lugnt, bada och sola. Mysigt.....




Är det någon mer än jag som tycker att håret blir jättestatiskt på vintern?




Imon är det nyår och jag har fortfarande inte en aning om vad jag ska göra :S haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0