Lite shopping =)






Tänkte bara jag skulle visa mina nya snygga skor som jag skaffade mig igår på Scorett :D velat ha dem skitlänge och igår släppte jag längtan och köpte skorna!! Vet bara inte vad jag ska ha dem till för kläder. Ngt tips på vad man kan ha till ?? 


Var också tvungen att ta en runda in om ikea och köpa lite grejer till rummet så det fick bli detta :



Ramarna målade jag med mörkbrun bets och hänger nu snyggt och fint på min vägg , har ingen bild nu men kan ju kanske fotta min vägg och lägga upp bild imon. :)


Nu ska jag sova , det är lite sent och jag börjar ju faktiskt halv 9 imon , fattar inte var min sömn tar vägen !!? har ingen sömnrutin alls ju ...


Godnatt sötnosar *)

Kommentarer
Postat av: Amanda

skitfina e dom! :) du kan ha dom till stuprörs-jeans, ljusa hade vatt snyggt :)

2009-12-02 @ 14:54:11
URL: http://mandi.bloggdagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0