Dance is wonderful..

Konstigt nog längtar jag faktiskt till skolan börjar igen , vill bara dansa. Saknar det jättemycket. Visst det är skönt med lov, men jag är inte riktigt den typen som bara vill ligga hemma och sega hela tiden , jag vill ha något att göra. Jobbar någon dag då och då men det är inte alls för ofta. Vill tjäna massor med pengar nu så jag har råd med allt till student och kanske en liten studenresa. Kanske skiter i resan och sparar mina pengar tills jag ska utomlands när jag gått ut skolan.

Har börjat fundera massor på vad jag ska göra efter skolan. Först och främst ska jag ut och resa. Sen vill jag jättegärna fortsätta med dansen men vet ej om jag vill söka vidare på någon dansskolan eller om jag bara ska fortsätta med kurser. Man har endån lärt sig leva "danslivet". Jag gillar att man bara kan ta på sej ett par joggingbyxor när man ska till skolan. Man slipper klä upp sig och vara på topp alltid. Har man en dålig dag så kan man ta ut sej i dansen. Och denna tiden i skolan. Hur jag har känt att jag har utvecklats. Det är underbart helt enkelt.

2 drömmar , kanske man kan följa båda två eller ska man välja en väg. Det känns bara som att det är bråttom att hinna med allt det jag vill. Får antagligen ta en djup fundering vad jag vill.



Pga. lovet har jag tappat vilken dag det är. Har ingen koll. Och är ganska sleten efter nattens jobb. Längtar efter kudden faktiskt. Men ska nog inte gå och lägga mig riktigt än. Hoppas ni har en fin lördagskväll.!





Take care // Sandyliciooous

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pga. lovet har jag tappat vilken dag det är.

Hoppas ni har en fin lördagskväll.!



haha :) du visste vilken dag det var xD

2010-01-09 @ 08:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0